Тренінгове заняття з дітьми



Тема: «Я інший, а не гірший, і маю право бути собою»

Мета: сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки і почуття;
сприяти формування почуття власної цінності, позитивного ставлення до життя і усвідомлення доцільності свого існування.

Заняття №1 «Розкажи про себе»

I.                               Привітання. Вступна частина.
1. Ознайомлення всіх учасників з правилами роботи групи ( затишна атмосфера, пронизана довірою, взаємопідтримкою, взаємоприйняттям, щирістю й відкритістю).
2. Знайомство. Кожен учасник називає своє ім’я і говорить про себе дві правди і одну неправду, яку інші члени групи повинні відгадати.

II.                            Проективне малювання.
Уявіть, що кожен окрема країна. Для кожної окремої країни обов’язкові герб і девіз. Кожен з учасників намагається за допомогою малюнку і відповідних слів представити себе, подати важливу інформацію про емоційний стан.
Презентація герба і девіза.

III.                         Психогімнастика
Діти стоять у колі і за допомогою долоні кожен з учасників передає один одному свої почуття, викликані даною обстановкою. Після передачі своїх почуттів, члени групи проговорюють, що відчув кожен з них, і що намагався передати іншому. У даної пантомімі виявляються приховані імпульси учасників, коригуються неадекватні емоції і надається можливість встановлення зворотнього зв’язку. ( інф-я щодо стосунків у групі і положення в ній окремих учасників).

IV.                        Психодрама «Чарівний магазинчик».
Програвання конфлікту - учасник бере на себе роль тієї особистості, якій таке програвання допомагає зрозуміти його справжні прагнення в житті. Учасник у чарівному магазині купує ту характерну рису, яку бажає, яку прагне і навпаки віддає, якої б хотів позбутися.

V.                           Психодрама «Злий і добрий чарівник».
На деяку мить учасник являє себе добрим або злим чаклуном.  Виявляються потаємні бажання добра і зла.

VI.                        Рітуал прощання.
Група стає в коло доторкуючись одне до одного руками.
- Який емоційний стан на кінець заняття?



Комментариев нет:

Отправить комментарий