Тема: «Я інший, а не гірший, і маю право бути собою»
Мета: сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток
вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки і почуття;
сприяти формування почуття власної цінності,
позитивного ставлення до життя і усвідомлення доцільності свого існування.
Заняття №1 «Розкажи про себе»
I.
Привітання.
Вступна частина.
1. Ознайомлення всіх учасників з правилами
роботи групи ( затишна атмосфера, пронизана довірою, взаємопідтримкою,
взаємоприйняттям, щирістю й відкритістю).
2. Знайомство. Кожен учасник називає своє ім’я
і говорить про себе дві правди і одну неправду, яку інші члени групи повинні
відгадати.
II.
Проективне
малювання.
Уявіть, що кожен окрема країна. Для кожної
окремої країни обов’язкові герб і девіз. Кожен з учасників намагається за
допомогою малюнку і відповідних слів представити себе, подати важливу
інформацію про емоційний стан.
Презентація герба і девіза.
Діти стоять у колі і за допомогою долоні кожен
з учасників передає один одному свої почуття, викликані даною обстановкою.
Після передачі своїх почуттів, члени групи проговорюють, що відчув кожен з них,
і що намагався передати іншому. У даної пантомімі виявляються приховані
імпульси учасників, коригуються неадекватні емоції і надається можливість
встановлення зворотнього зв’язку. ( інф-я щодо стосунків у групі і положення в
ній окремих учасників).
IV.
Психодрама
«Чарівний магазинчик».
Програвання конфлікту - учасник бере на себе
роль тієї особистості, якій таке програвання допомагає зрозуміти його справжні
прагнення в житті. Учасник у чарівному магазині купує ту характерну рису, яку
бажає, яку прагне і навпаки віддає, якої б хотів позбутися.
V.
Психодрама
«Злий і добрий чарівник».
На деяку мить учасник являє себе добрим або
злим чаклуном. Виявляються потаємні
бажання добра і зла.
VI.
Рітуал
прощання.
Група стає в коло доторкуючись одне до одного
руками.
- Який емоційний стан на кінець заняття?
Комментариев нет:
Отправить комментарий